L’Ajuntament se suma al 28J, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+

Diumenge, 28 de juny de 2026

Amb motiu del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+, l’Ajuntament reafirma el seu compromís amb la defensa dels drets de les persones lesbianes, gais, bisexuals, trans, intersexuals i altres identitats i expressions de gènere i amb la construcció d’un municipi més just, inclusiu i respectuós amb totes les persones.

Aquesta commemoració és una oportunitat per recordar que la igualtat efectiva encara requereix treball, sensibilització i polítiques públiques que garanteixin que tothom pugui viure amb llibertat i sense discriminacions per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere.

L’Ajuntament manifesta el seu rebuig davant qualsevol actitud, discurs o agressió LGTBI-fòbica i defensa la necessitat de continuar avançant en la protecció dels drets assolits i en la prevenció de qualsevol forma de violència o discriminació.

En el marc d’aquesta jornada, l’Ajuntament dona suport al Manifest del 28J, que recull el compromís col·lectiu amb la igualtat, la diversitat i el respecte a totes les realitats personals i familiars.

Podeu consultar el manifest íntegre adjunt a aquesta notícia.

L’Ajuntament convida la ciutadania a sumar-se al compromís per fer de la nostra comunitat un espai on totes les persones puguin viure i estimar en llibertat.

Darrera actualització: 26.06.2026 | 11:30