L’Ajuntament se suma al 28J, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+
Amb motiu del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+, l’Ajuntament reafirma el seu compromís amb la defensa dels drets de les persones lesbianes, gais, bisexuals, trans, intersexuals i altres identitats i expressions de gènere i amb la construcció d’un municipi més just, inclusiu i respectuós amb totes les persones.
Aquesta commemoració és una oportunitat per recordar que la igualtat efectiva encara requereix treball, sensibilització i polítiques públiques que garanteixin que tothom pugui viure amb llibertat i sense discriminacions per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere.
L’Ajuntament manifesta el seu rebuig davant qualsevol actitud, discurs o agressió LGTBI-fòbica i defensa la necessitat de continuar avançant en la protecció dels drets assolits i en la prevenció de qualsevol forma de violència o discriminació.
En el marc d’aquesta jornada, l’Ajuntament dona suport al Manifest del 28J, que recull el compromís col·lectiu amb la igualtat, la diversitat i el respecte a totes les realitats personals i familiars.
Podeu consultar el manifest íntegre adjunt a aquesta notícia.
L’Ajuntament convida la ciutadania a sumar-se al compromís per fer de la nostra comunitat un espai on totes les persones puguin viure i estimar en llibertat.