Desenvolupament local

La Regidoria de Desenvolupament Local treballa per oferir un assessorament i acompanyament individualitzat en els processos d'inserció laboral. Igualment, treballa per consolidar el teixit productiu amb la finalitat de millorar la competitivitat i fomentar l'activitat econòmica.

Notícies

  • 24 de d’abril de 2025 L'atur puja lleugerament al març

    El mes de març les dades de l'atur s'han tancat a Figaró amb un total de 55 persones registrades, 27 homes i 28 dones. Això suposa que puja a un 9,09%. Concretament, hi ha 1 persona més a l'atur respecte al mes anterior.

  • 10 de d’abril de 2025 La Fundació Pere Tarrés busca formador/a d'alfabetització digital a Figaró-Montmany

    La Fundació Pere Tarrés ha obert una convocatòria per incorporar un/a formador/a d'alfabetització digital a Figaró-Montmany. L'objectiu és impartir formacions a persones adultes per reduir la bretxa digital. Les sessions es duran a terme els dimecres de 17:00 h a 18:30 h, del 30 d'abril al 2 de juliol.

  • 21 de de març de 2025 L'atur baixa al febrer

    El mes de febrer les dades de l'atur s'han tancat a Figaró amb un total de 54 persones registrades, 26 homes i 28 dones. Això suposa que baixa un -5,26%. Concretament, hi ha 3 persones menys a l'atur respecte al mes anterior.

Darrera actualització: 24.10.2023 | 13:06