Comerç i Turisme
L’Ajuntament de Figaró-Montmany vol implantar i desenvolupar un turisme responsable, sostenible i respectuós amb el medi ambient i amb la societat on es desenvolupa. Amb aquest objectiu es porten a terme totes les activitats i documents estratègics que es desenvolupen, com és el cas del Pla de desenvolupament Turístic de Figaró-Montmany.
Notícies
-
2 de de juliol de 2025 Mulla't per l'Esclerosi Múltiple 2025
El diumenge 6 de juliol Figaró es Mulla per l'Esclerosi Múltiple. Un any més podrem participar de l'activitat comprant marxandatge a les paradetes que es muntaran de 8:30 a 10.30 h a la plaça Anna Bosch i d'11.00 a 13.00 h a la piscina municipal. A més, al punt de les 12 del migdia es farà el salt a la piscina. Us animem a tots i totes a participar-hi!
-
19 de de juny de 2025 Revetlla de Sant Joan i Flama del Canigó
Un any més, la Flama del Canigó arribarà a Figaró. La rebuda està prevista a les 19:30 a la plaça Anna Bosch, on es farà el lliurament als i les representants de l'Ajuntament i la lectura del manifest de la Festa Nacional dels Països Catalans. Seguidament, es repartirà coca i vi bo per a tothom. A banda, tothom qui vulgui es podrà emportar a la casa la Flama del Canigó, sempre que porti qualsevol estri (torxa, quinqué, espelma...) que permeti transportar la flama amb seguretat. A partir de les 21.00 h comença la revetlla de Sant Joan amb sopar de Cabàs i DJ DH Luna amb música remember, organitzat per la Comissió de Festes amb el suport de l'Ajuntament i l'Estanquet. Des de l’Ajuntament de Figaró-Montmany recordem que el soroll dels petards pot afectar tant les persones com els animals. També volem recordar que tot el municipi de Figaró es considera zona de risc d'incendi, ja que no hi ha cap punt situat a més de 500 metres de zona boscosa.
-
19 de de juny de 2025 BAN de prohibició de fogueres i coets
Des de l’Ajuntament de Figaró-Montmany recordem que en la celebració de les revetlles, el soroll dels petards pot afectar tant les persones com els animals. També volem recordar que tot el municipi de Figaró es considera zona de risc d'incendi, ja que no hi ha cap punt situat a més de 500 metres de zona boscosa, distància mínima de seguretat establerta per la llei de prevenció d'incendis forestals per fer fogueres o tirar coets. Per aquesta raó l'alcalde ha fet públic un Ban en què es prohibeix fer qualsevol mena de foguera, així com la utilització de coets voladors, globus, focs d’artifici o altres artefactes voladors que continguin foc a tot el terme municipal.
Activitats
-
8 de de juliol de 2025 Banca mòbil de la Generalitat - Caixa d'Enginyers
-
18 de de juliol de 2025 Oficina de Consum a Figaró-Montmany el 18 de juliol