Nou Reglament del Registre Municipal d’Entitats i Associacions

Dimarts, 15 de juliol de 2025

L’Ajuntament de Figaró-Montmany va aprovar en el ple de 26 de maig de 2025, el Reglament del Registre Municipal d’Entitats i Associacions, amb l’objectiu de tenir un coneixement actualitzat del teixit associatiu local, fomentar la participació ciutadana i donar accés a avantatges com subvencions o l’ús d’espais municipals. Per això es fa una crida a totes les entitats sense ànim de lucre del municipi a inscriure’s al registre municipal per poder exercir plenament els seus drets i gaudir dels beneficis associats.

Aquest reglament regula el funcionament del registre d’entitats i associacions amb seu social a Figaró-Montmany. A través del registre, l’Ajuntament podrà conèixer millor les entitats actives, donar-los suport i fomentar la seva participació en la vida pública local.

Com fer la inscripció?

Les entitats interessades han de presentar telemàticament la sol·licitud d’alta a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament, adjuntant la següent documentació:

  • Formulari de sol·licitud d’alta degudament emplenat.
  • Còpia del CIF de l’entitat.
  • Estatuts validats per la Generalitat de Catalunya.
  • Resolució d’inscripció i número del Registre General d’Associacions.
  • Acta fundacional.
  • Certificat del/de la secretari/ària amb el vistiplau del/de la president/a on constin les persones que ocupen càrrecs i el nombre de socis.

El model de sol·licitud està adjunt a aquesta notícia. 

Darrera actualització: 15.07.2025 | 11:50