Nou Reglament del Registre Municipal d’Entitats i Associacions
L’Ajuntament de Figaró-Montmany va aprovar en el ple de 26 de maig de 2025, el Reglament del Registre Municipal d’Entitats i Associacions, amb l’objectiu de tenir un coneixement actualitzat del teixit associatiu local, fomentar la participació ciutadana i donar accés a avantatges com subvencions o l’ús d’espais municipals. Per això es fa una crida a totes les entitats sense ànim de lucre del municipi a inscriure’s al registre municipal per poder exercir plenament els seus drets i gaudir dels beneficis associats.
Aquest reglament regula el funcionament del registre d’entitats i associacions amb seu social a Figaró-Montmany. A través del registre, l’Ajuntament podrà conèixer millor les entitats actives, donar-los suport i fomentar la seva participació en la vida pública local.
Com fer la inscripció?
Les entitats interessades han de presentar telemàticament la sol·licitud d’alta a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament, adjuntant la següent documentació:
- Formulari de sol·licitud d’alta degudament emplenat.
- Còpia del CIF de l’entitat.
- Estatuts validats per la Generalitat de Catalunya.
- Resolució d’inscripció i número del Registre General d’Associacions.
- Acta fundacional.
- Certificat del/de la secretari/ària amb el vistiplau del/de la president/a on constin les persones que ocupen càrrecs i el nombre de socis.
El model de sol·licitud està adjunt a aquesta notícia.