S'obre el termini per sol·licitar subvencions per a entitats del municipi
Aquest any la convocatòria de subvencions arriba amb novetats importants: s’han aprovat unes noves bases reguladores que introdueixen canvis rellevants en els criteris d’atorgament i en la documentació exigida. A banda, s’ha posat en marxa el nou Registre Municipal d’Entitats, en què totes les associacions s'han de donar d’alta. La convocatòria s’obrirà dimecres 16 de juliol i es podran presentar sol·licituds fins al 5 d’agost.
Aquests ajuts van destinats a les entitats i associacions sense ànim de lucre del municipi que desenvolupin projectes o activitats de caràcter cultural, social, artístic, esportiu, ambiental o educatiu. Les entitats han d’estar legalment constituïdes i inscrites tant al Registre de la Generalitat com al nou Registre Municipal d’Entitats de Figaró-Montmany.
Per tal de sol·licitar l’ajut, cal:
- Presentar la sol·licitud telemàticament a través del web municipal, mitjançant el tràmit “Instància genèrica”.
- Disposar de certificat digital per identificar-se.
- Adjuntar la documentació requerida segons el model establert (fitxa de l’activitat, pressupost, assegurança, dades bancàries, etc.).
- Caldrà complimentar els tres models genèrics requerits, que estan adjunts en aquesta notícia, d’acord amb els criteris d’atorgament de la subvenció descrits a l’article 13 de les Base.
- En cas d’haver rebut subvencions l’any anterior, caldrà aportar la justificació de l’import atorgat.
Recomanem llegir atentament les noves bases reguladores, on es detallen els criteris de valoració i tota la documentació necessària. Podeu consultar-les al document adjunt.
També, fem una crida a totes les entitats del municipi a inscriure’s o actualitzar les seves dades al nou Registre Municipal d’Entitats, per garantir un cens actualitzat i ordenat.